sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

119. Eminem - My Dad's Gone Crazy

119. biisi on Eminem - My Dad's Gone Crazy






Eminem oli ensimmäinen tutustumiseni räppiin. Kiitos samalle ystävälle joka tutustutti minut Harry Potteriin. Sinänsä huvittavaa, että samainen ystävä oli myös todella kova hevari (minä en silloin vielä ollut), mutta kuunteli Eminemiä. Minä olin poppari enkä voinut sietää räppiä. Mutta Eminem oli erilainen. Sitä kuunneltiinkin ehkä puhtaasti nimenomaan lyriikoiden takia myöskin.

Juuri tämä The Eminem Show albumi on ainoa albumi joka minulla on ollut kovassa soitossa Eminemiltä (en ole tosin varma olenko muita kauheasti lopulta kuunnellut). Tämä albumi oli täynnä hyviä biisejä. Ehkä eniten kuitenkin pidin tästä My Dad's Gone Crazystä, ihan jo senkin takia että biisissä on mukana Eminemin oma tytär Hailie. Vaikka aihe on vakava, niin Hailie on todella suloinen (ja erikoinen) lisä biisiin. 

Kappale: My Dad's Gone Crazy
Esittäjä: Eminem (feat. Hailie Jade)
Albumi: The Eminem Show
Julkaistu: 2002
Levy-yhtiö: Shady Records / Aftermath Entertainment / Interscope Records
Maa: USA
Genre: Hip Hop / Rap / Rap Rock

Tekijät
Marshall Mathers
A. Young
Ron Feemster
Mike Elizondo

----------------------------------------------

119th song is Eminem - My Dad's Gone Crazy

Eminem was my first introduction into rap. Thanks to the same friend who introduced me to Harry Potter. It's quite funny that the same friend was quite a heavy metal music lover (I wasn't back then, though) but she listened Eminem. I was a total popper and I couldn't stand rap. But Eminem was different. I think we listened Eminem mostly because of the lyrics, too. 

This, The Eminem Show album, has been in hard listening (I'm not sure if I've even listened another Eminem albums). This album is full of good songs. But maybe I most like this My Dad's Gone Crazy, just because there's also Eminem's daughter Hailie involved in the song. Although, the subject is serious, Hailie is adorable (and curious) addition to the song. 

Song: My Dad's Gone Crazy
Performed by: Eminem (feat. Hailie Jade)
Album: The Eminem Show
Released: 2002
Label: Shady Records / Aftermath Entertainment / Interscope Records
Country: USA
Genre: Hip Hop / Rap / Rap Rock

Credits
Marshall Mathers
A. Young
Ron Feemster
Mike Elizondo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti