sunnuntai 15. lokakuuta 2017

287. Fame - Let's Play a Love Scene

287. biisi on Fame - Let's Play a Love Scene






Sitten hieman keveämpään tunnelmaan.

Tämä on yksi lempibiiseistäni Think of Meryl Streepin lisäksi. Myös tämän biisin laulaa Serena eli myös tämän biisin olen saanut laulaa Fame -musikaalissa.

Kyllä minä voisin mielelläni esittää uudelleen Serenaa. Se on jännä miten muut ovat aina nähneet minut jotenkin taitavana näyttelijänä. Juuri löysin vanhan Kaarinan lukion vuosikirjan ja siellä oli jälleen lause "teatterilupaus" tms. Itse en sitä näe. Tuntuu aina että en saa rooleista koskaan sellaista kuin haluaisin, mutta toisaalta taas, minun pitäisi myös tehdä enemmän töitäkin niiden eteen. Ongelma ehkä on ollut siinä, että minulta ei ole vaadittu enempää kuin se mikä tulee ilmeisesti luonnostaan. Siinä mielessäkin Serena on sopiva rooli minulle, kuten Serena, myös minä haluaisin olla parempi ja parempi, mutta en oikein usko itseeni. Ja joo, olen laiska ja aikaa ei oikein ole. Minun pitäisi keskittyä yhteen asiaan jos haluaisin olla yhdessä asiassa todella hyvä. Mutta kun minä kyllästyn niin herkästi, ja haluan tehdä kaikkea!

Kappale: Let's Play a Love Scene
Teoksesta: Fame
Julkaistu: 1988
Genre: Musikaali

Tekijät
Steve Margoshes
Jacques Levy

----------------------------------------------

287th song is Fame - Let's Play a Love Scene

Let's have something lighter. 

This is also one of my favourite songs from Fame in addition to Think of Meryl Streep. This is also sung by Serena so I have sang this in Fame musical long time ago.

I think I could do Serena again. It's odd that others have always seen me as a talented actress. I just found my old Kaarina high school year book and there was again sentence with a phrase "future promise of the theatre" or something like that. I have never been able to see it myself. It feels that I can't make the roles as I would like but in the other hand I should work more for them. I think the problem is that nobody has never demanded more from me than what has become naturally apparently. In a way Serena is a perfect role for me because like Serena I too would like to be better and better but I don't believe in myself. And yeah, I'm lazy and there's not enough time. I should concentrate on one thing at a time if I would like to be very good at it. But I get bored very easily and I want to do everything!

Song: Let's Play a Love Scene
From: Fame
Released: 1988
Genre: Musical

Credits

Steve Margoshes
Jacques Levy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti