keskiviikko 11. lokakuuta 2017

269. Ruth Brown - Raining Teardrops From My Eyes

269. biisi on Ruth Brown - Raining Teardrops From My Eyes



Ihana Ruth Brown!

Tämä on yksi ensimmäisistä biiseistä joihin tutustuin kun innostuin 50-luvun musiikista.

Ruthin esiintyminenkin on tässä jotenkin upeaa :D 


Kappale: Raining Teardrops From My Eyes
Esittäjä: Ruth Brown
Julkaistu: 1950
Levy-yhtiö: Atlantic Records
Maa: USA
Genre: R & B

Tekijät
Rudy Toombs


-------------------------------------------

269th song is Ruth Brown - Raining Teardrops From My Eyes

Lovely Ruth Brown!

This is one of the first songs which I heard when I got excited about 50's music. 

The performance of Ruth is so wonderful in this video :D


Song: Raining Teardrops From My Eyes
Performed by: Ruth Brown
Released: 1950
Label: Atlantic Records
Country: USA
Genre: R & B

Credits

Rudy Toombs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti