lauantai 18. maaliskuuta 2017

77. Haddaway - What is Love

77. biisi on Haddaway - What is Love






Tämä biisi on minulle tuttu varsinkin elokuvasta A Night at the Roxbury. Tämä elokuva oli ensimmäinen jonka olen ikinä katsonut läppäriltä :D Kyllä, niin iso asia se aikoinaan oli. Veljelläni oli läppäri ja se sitten kovasti kiinnosti. Katsottiin isän luona joskus tämä leffa kun se löytyi tuolta läppäriltä. Siitä tuli sitten juttu. 

Leffasta on tullut niin paljon lentäviä lauseita joita viljelin, yleensä vain omaksi ilokseni, koskaan kukaan muu ei ollut nähnyt leffaa. Mutta veljen ja isän kanssa oli hauskaa :D Ja näitähän riittää!

Loistava leffa! Pitäisi jostain onkia ja katsoa uudestaan!

Kappale: What is Love
Esittäjä: Haddaway
Albumi: The Album
Julkaistu: 1993
Levy-yhtiö: Coconut
Genre: Dance / Eurodance

Tekijät
Dee Dee Halligan
Junior Torello










77th song is Haddaway - What is Love

This song I know from the movie A Night at the Roxbury. This was the first movie which I saw from a laptop :D Yes, it was a that big of a thing back then. My brother had a laptop and of course I was interested. We watched this movie at my dad's because it was in my brother's laptop. And it came to be a thing for us. 

There's so much tags in the movie which I were using, mostly for my own amusement because I think I was the only one who had seen the movie. But we had a lots of fun with my brother and dad with them :D And there's a plenty of them!

Cool movie! I should try to find it and watch it again!

Song: What is Love
Performed by: Haddaway
Album: The Album
Released: 1993
Label: Coconut
Genre: Dance / Eurodance

Credits
Dee Dee Halligan
Junior Torello


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti