perjantai 17. maaliskuuta 2017

76. Phantom of the Opera - Think of Me

76. biisi on Phantom of the Opera - Think of Me






The Phantom of the Opera oli varmaan viimeinen sysäys oopperainnostukselleni. Rakastan tuota elokuvaa ja olen siitä lähtien halunnut nähdä sen livenä lavalla. 

Upeita lauluja, upeita pukuja! Olen laulanut paljon näitä biisejä. Pidän todella paljon tästä Think of Mestä ja sen avulla olen yrittänyt opetella klassista laulua. 

Nykyään taas yritän päästä klassisesta laulusta eroon. Vaikkakin edelleen laulutyyli hieman kiinnostaa jonkin verran. Mutta olen huomannut, että se syö minulla muita laulutyylejä. 

Myös Phantom of the Opera on yksi niistä musikaaleista joita haluan joskus päästä esittämään.

Kappale: Think of Me
Albumi: The Phantom of the Opera soundtrack album
Julkaistu: 2004
Levy-yhtiö: Sony Music
Genre: Soundtrack

Tekijät
Andrew Lloyd Webber

--------------------------------------------------

76th song is Phantom of the Opera - Think of Me

I think that, The Phantom of the Opera was the last hit for my opera enthusiasm. I loved that movie and since then I've wanted to see it on live. 

Amazing songs, amazing costumes! I've sang these songs a lot. And I especially like this Think of Me and with it I was practicing classical singing. 

Nowadays I try to get rid of the classical singing. Although the singing style is still little bit interesting. But I've noticed that, for me, it eats the other singing styles. 

Also The Phantom of the Opera is one of those musicals which I would like to perform someday. 

Song: Think of Me
Album: The Phantom of the Opera soundtrack album
Released: 2004
Label: Sony Music
Genre: Soundtrack

Credits
Andrew Lloyd Webber

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti