maanantai 6. maaliskuuta 2017

65. S Club 7 - You're My Number One

65. biisi on S Club 7 - You're My Number One






Olimme ystäväni kanssa kovia S Club 7 faneja. Ystäväni kautta bändin löysinkin. Eniten pidimme varsinkin S Club 7 tv sarjasta jota katsoimme ja nauhotimme säännöllisesti.

Vieläkin haikailen tuon sarjan perään. Se oli hauska. Toki tusinakomediaa, mutta se oli hauska :D En ole onnistunut mistään löytämään sarjaa. Ensimmäinen ja toinen tuotantokausi löytyy varmaan edelleen varaston syövereistä VHS kaseteille nauhotettuina mutta epäilen, että niistä puuttuu jaksoja. Eikä minulla tosiaan ole sitä soitinta jolla voisin ne taas katsoa. 

Jos tiedät mistä voisin löytää kyseisen tv-sarjan niin hihkaise!

Kolme kappaletta levyjä minulta löytyy. Ja oikeastaan kolmanteen innostukseni lopahti koska S Club 7:stä tuli vain S Club Paulin lähdettyä pois ryhmästä. Lempparini olivat kuitenkin Hannah ja Jon. Ryhmä vaiheet taitavatkin olla aika värikkäät. Ihmisiä on tullut ja mennyt ja tullu kai takaisinkin. Taitavat jotain tehdä nykyäänkin tai ainakin lähivuosina ovat tehneet jotain comebackkejä. Sinänsä jännä fanituksen kohde että en oikeastaan bändin vaiheista lopulta ole tiennyt mitään koskaan. En ole nähnyt edes ainoatakaan musavideota ennen tätä päivää. Epäilenkin että fanitin enemmän sarjaa ja musiikki tuli sitten siinä mukana. Minulta jäi sarja kesken huonojen näytösaikojen takia joten samalla lopahti fanituskin. Nykyäänkään en enää kauheasti S Clubia kuuntele mutta sarja tosiaan kiinnostaisi edelleen.

Tämä biisi on yksi tunnetuimmista ja se tuo minulle mieleen juuri tuon sarjan. Mahtoikohan olla jopa sarjan tunnusmusiikkia ensimmäisellä kaudella. En ole ihan varma... 

Kappale: You're My Number One
Esittäjä: S Club 7
Albumi: S Club

Levy-yhtiö: Polydor
Julkaistu: 1999
Maa: Iso-Britannia
Genre: Pop

Tekijät
Mike Rose
Nick Foster
Absolute

------------------------------------------------

65th song is S Club 7 - You're My Number One

We were quite big fans of S Club 7 with my friend back in the days. Through my friend I also found this band. But I think mostly I liked the TV series about the band which we watched and recorded on VHS regularly. 

I still miss that series. It was fun. Of course it was potboiler series but it was funny :D I haven't found it anywhere. I do have the first and second seasons recorded on VHS somewhere in my storage but I doubt there's some episodes missing. And I still haven't that player to watch them.

If you know anything where I could find this series please give me a holler!

I do have three albums. And actually my enthusiasm fizzled out with that third album when S Club 7 became just S Club when Paul left the group. Well my favourites were Hannah and Jon. But it seems the group has had a colourful phases. People came and left and came back again. I think they are still doing something or at least they just made some kind of a comeback. They are quite odd group for me to fan out that I didn't really knew nothing about the group. I haven't even seen a single music video until this day. I think I was interested mostly about the series and the music was only a big plus. I didn't finish the series because it came in a bad time in our TV so my enthusiasm also ended. Nowadays I don't really listen S Club anymore but I would really like to see the series again! 

This song is maybe one of the best known and I start to think about the series when I hear this. I'm not sure but it might have been the theme in the first season of the series...

Song: You're My Number One
Performed by: S Club 7
Album: S Club

Label: Polydor
Release: 1999
Country: UK
Genre: Pop

Credits
Mike Rose
Nick Foster
Absolute

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti