lauantai 17. kesäkuuta 2017

167. Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis

167. biisi on Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis






Tämä on aika tuore löytö. Taisin löytää tämän biisin maaliskuussa. Ainakin silloin lisäsin sen Spotify listalleni. 

Hieno sanoma biisissä. Ihan kaikki ei minuun sovi, mutta muutama kylläkin. Tämä biisi olisi hyvä laittaa huonon päivän listalle kun tuntuu että on täysi nolla, ruma ja tyhmä. 

Kappale: Olen kaunis
Esittäjä: Pelle Miljoona oy
Albumi: Moottoritie on kuuma
Julkaistu: 1980
Levy-yhtiö: Johanna
Maa: Suomi
Genre: Punk / Uusi aalto

Tekijät
Pelle Miljoona

--------------------------------------------------

167th song is Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis

This is fresh finding. I think I found this on March. At least then I put it into my Spotify list.

It's fine song. Not all the things fit for me but most of them does. This is good song to put on the list for a bad day when you feel you're total failure, ugly and stupid. 

Song: Olen kaunis
Performed by: Pelle Miljoona oy
Album: Moottoritie on kuuma
Released: 1980
Label: Johanna
Country: Finland
Genre: Punk / New Wave

Credits

Pelle Miljoona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti