keskiviikko 31. toukokuuta 2017

150. Dream Theater - The Answer Lies Within

150. biisi on Dream Theater - The Answer Lies Within






Tämä on mahdottoman kaunis biisi. Niin kaunis. Upea. 

Exäni kuunteli Dream Theateria enemmänkin. Hän osti tämän Octavarium levyn ja kuuntelimme sen läpi. Ihastuin yli kaiken tähän The Answer Lies Within biisiin. Tämä on upea. Tituleerasin tämän joskus maailman kauneimmaksi biisiksi. En tosin ole enää niin varma asiasta, mutta lähellä kuitenkin ollaan.

Olen kokenut myös elämäni ehkä toisen radio julkkis momentin. Radio Rockille sai joskus ehdottaa biisejä johonkin lauantain ohjelmaan tai jotain. Ehdotin tätä. Eikös sieltä sitten soitettu perään ja kyselty, että miksi juuri tämä biisi (soittajaa en tosin enää muista, kuka oli, ei kuitenkaan kukaan näistä isoimmista tähdistä). Muistan sönköttäneeni jotain tyhmää. Seuraavana lauantaina satuin olemaan autossa ja Radio Rock oli päällä kun puheluni ja tämä biisi soitettiin. 

Dream Theater on varmaan ainoa proge bändi jota kuuntelin jossain vaiheessa, ja kuuntelisin varmaan edelleen jos kuuntelisin musiikkia enemmän. Asia pitäisi korjata!

Kappale: The Answer Lies Within
Esittäjä: Dream Theater
Albumi: Octavarium
Julkaistu: 2005
Levy-yhtiö: Atlantic
Maa: USA
Genre: Progressive Metal / Progressive Rock

Tekijät
Dream Theater
John Petrucci

----------------------------------------------------------

150th song is Dream Theater - The Answer Lies Within

This is unbelievable beautiful song. So beautiful. Gorgeous.

My ex listened Dream Theater. He bought this Octavarium album and we listened it through. I fell in for this song, The Answer Lies Within. It's gorgeous. Once, I called it the most beautiful song in the world. I'm not sure of it anymore but it's very near of it.

I've also experienced my second radio fame moment. At Radio Rock there was a program on Saturdays where you could suggest songs to play or something. I suggested this song. And they called me back and asked, why this song (I can't remember who the ringer was, but I know he wasn't anyone of the big stars on the radio). I remember saying something stupid. Next Saturday I happened to be in the car and the Radio Rock was playing when my call and this song was played.

I think Dream Theater is the only progressive band which I've listened at some point, and would still listen if I would listen music more. I should fix that!

Song: The Answer Lies Within
Performed by: Dream Theater
Album: Octavarium
Released: 2005
Label: Atlantic
Country: USA
Genre: Progressive Metal / Progressive Rock

Credits
Dream Theater
John Petrucci

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti