torstai 4. toukokuuta 2017

123. Gregorian - Moment of Peace

123. biisi on Gregorian - The Moment of Peace



Mainitsin Gregorianin jo tuossa aikaisemminkin.

Kuoro on omituinen löytöni. Minulla ei ole mitään muistikuvaa miten tähän tutustuin mutta omistan jopa kolme albumia. Yksi on kokoelma ja siinä on myös keikka DVD. Haluaisin kokoelmiini loputkin albumit. 

Myös keikalle haluaisin. Tiedän, että Gregorian on tulossa tänä vuonna Suomeen joulukonserttiin. Pitää oikeasti ehkä olla asialla. Tämän vuoden joulukonsertti voisi olla jotain erilaista. Olemme melkein joka joulu käyneet jossain. Royal Christmas Gala tulee (tietenkin) Helsinkiin Marraskuussa 23. päivä. Se on torstai :( Voi olla vaikea järjestää. Ymmärrän kyllä miksi aina KAIKKI on Helsingissä mutta se on meille muualla asuville aina kauhean hankalaa. Varsinkin jos keikat osuvat keskelle viikkoa. Tai sitten se on vain meille hankalaa :( Liput toki maksavat myös maltaita... Mutta minulla olisi jopa vaatteet valmiina tuolle keikalle :) Hieman erikoisemmin pitäisi pukeutua ja vanha kuorokaapu löytyy :)

Tuli varmaan siis selväksi että edelleen fanitan Gregoriania vaikkakin myös tämän kuoron kanssa on se ongelma, ettei tule enää oikein kuunneltua mitään, edes näitä lemppareita.

Tämä biisi on siitä erikoinen, että se on Gregorianin omaa tuotantoa. Muuten he yleensä tekevät vain covereita.

Harmillisesti Gregorianilta ei löydy Spotifystä kuin albumit Chapter VI ja X. 


Kappale: Moment of Peace
Esittäjä: Gregorian
Albumi: Master of Chant Chapter II
Julkaistu: 2001
Levy-yhtiö: Edel America Records
Maa: Saksa
Genre: Gregorian Chant

Tekijät
Carsten Heusmann
A. Brightman
Stefan Pintev


---------------------------------------

123rd song is Gregorian - The Moment of Peace

I mentioned Gregorian earlier.

This choir is peculiar find for me. I have no idea how I got to introduced into them but I even have three of their albums. One is a collection album and there's also a gig DVD. I would like to have all the albums.

I would also go for their gig. I know that Gregorian is coming to Finland this year with their Christmas concert. Maybe I should really try to get there. This year's Christmas concert could be something different. We've almost every Christmas went on some gig. Royal Christmas Gala is coming (of course) to Helsinki on 23th of November. It's a Thursday :( It might be difficult to arrange. I understand why EVERYTHING is always at Helsinki but for us living somewhere else it's always difficult. Especially when the gigs are on weekdays. Or maybe it's difficult just for us :( And of  course the tickets costs awfully lot... But I would even have a costume for that did :) Of course I would have to dress up in something different and I still have my old choir robe :)

I think you noticed that I still fan out Gregorian although I have the same problem with this choir than with any music, I haven't really listened even my favourites for a long time. 

This song is special because it's original Gregorian. Most of the times they only make covers.

Unfortunately there's no Gregorian in Spotify except their albums Chapter VI and X. 


Song: Moment of Peace
Performed by: Gregorian
Album: Master of Chant Chapter II
Released: 2001
Label: Edel America Records
Country: Germany
Genre: Gregorian Chant

Credits
Carsten Heusmann
A. Brightman
Stefan Pintev

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti