keskiviikko 2. elokuuta 2017

213. Céline Dion - My Heart Will Go On

213. biisi on Céline Dion - My Heart Will Go On






Jatketaan elokuvamusiikilla.

Myös Titanic oli yksi lempi leffoistani aikoinaan. Ja Leo oli söpö. Tai no, onhan se kyllä vieläkin.

Jostain syystä en kuitenkaan ole kauheasti pitänyt tästä biisistä. Ehkä sitä on kuullut liikaa. Arvostan kyllä Dionia laulajana mutta hän ei kuitenkaan ole koskaan kauheasti minuun iskenyt. Onhan tämä hieno biisi, mutta en tiedä, ehkä tätä tosiaan on vain kuullut liikaa. 

Mutta biisistä tulee leffa mieleen, ja leffa herättää taas oikein mukavia muistoja. Taisipa ehkä olla ensimmäinen aikuisten elokuva jonka näin leffateatterissa. En ole moneen vuoteen nähnyt, pitäisi varmaan joku päivä nostalgisoida ja katsoa leffa uudestaan miljoonatta kertaa.

Kappale: My Heart Will Go On
Esittäjä: Céline Dion
Albumi: Let's Talk About Love / Titanic: Music from the Motion Picture
Julkaistu: 1997
Levy-yhtiö: Columbia / Epic
Genre: Pop / Adult contemporary

Tekijät
James Horner
Will Jennings
Walter Afanasieff
Simon Franglen

---------------------------------------------

213th song is Céline Dion - My Heart Will Go On

Let's continue with movie music.

Also Titanic was one of my favourite movies at time. And Leo was cute. Well, actually, he's still cute.

But some reason I have never really liked this song. Maybe I've heard it too much. I do appreciate Dion as an artist but she has never really hit me. This is great song but I don't know, maybe I really have heard it too much.

But this song brings back to my memory the movie and the movie is still arousing nice memories. I think it was my first adult movie in a movie theatre. I haven't seen this movie for a long time so maybe I should get nostalgic someday and watch it for millionth time. 

Song: My Heart Will Go On
Performed by: Céline Dion
Album: Let's Talk About Love / Titanic: Music from the Motion Picture
Released: 1997
Label: Columbia / Epic
Genre: Pop / Adult contemporary

Credits

James Horner
Will Jennings
Walter Afanasieff
Simon Franglen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti